Lidköping


De va en bra kväll på klubben igår. Det kan ju inte bli dåligt när Musse är all over the place och visar hur man partar:) VI gick vidare sen och la mig vid 7.00 imorse, innnte så smart gjort.

För jag skulle upp 2 timmar senare och ta tåget till skövde och sen bussen till Lidköping. Nu sitter jag på bussen och har bara sovit i 2 timmar. Ska träffa upp Joe och Alvaro från Bounce.

Vi ska till Oslo om några veckor där vi ska göra ett nummer där vi hoppar ner från en vägg som är 3,5 meter hög och landar på en trampolin o studsar tillbaks.  Vi gjorde det nr på Caution som var Bounce senaste show på Orion Teatern. Förra gången jag hoppade, flög jag ut o bröt revbenet. Få se om jag överlever denna gång:)


Kommentarer
Postat av: Waggan

Men skojja inte!!! Hahah nu har du ju en anledning att komma och skutta lite i hallen jue.. :-) Perfa!! Säg till jag fixar nycklarna.. :-)

2009-11-16 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0